dinsdag 21 juni 2011

Friends ...


Een kaartje met een van mijn nieuwe Magnolia stempels, Tilda en Edwin vrolijk dansend. Het papier dat ik heb gebruikt is van Basic Grey, Bloemen zijn van Wild Orchid Crafts, MS pons voor de border, nestabilities. Achter Tilda en Edwin zit een label met een tekststempel die van bij Elke in Antwerpen komt en het label kan je ook als boekenlegger gebruiken.Aan het label een hartje gemaakt met shrink plastic.

Challenge:Wild Orchid Challenge: Shabby Chic Friendship




En dan wil ik ook nog iets heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg moois met jullie delen, dit zat namelijk vandaag in mijn brievenbus :


Een mini-album gemaakt door de creatieve Lynn
Ze gaf dit album weg als candy en ongelooflijk maar ik was de lucky one !!!!! Op het blog van Lynn vind je nog meer detail foto's , maar ik kan jullie vertellen, het is in het echt nog mooier.
Enorm blij ben ik ermee !! Thanks Lynn !!!!!


Heel veel knutsel groetjes,
Peggy xxx

5 opmerkingen:

  1. Hoi,
    wat een mooie stijlvolle kaart is het geworden en gefeliciteerd met je gewonnen candy. Altijd leuk.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje zeg! En je boft maar met het boekje :)

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow ik vind hem weer heel mooi met heel mooi papier en proficiat met je candy he ziet er super uit
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy