zondag 19 juli 2009

Buttons


Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van deze week bij "Just Magnolia" , je vindt hun link in mijn sidebar.
De opdracht is deze week om knopen op je kaart te verwerken, ik heb bloemetjeknopen gebruikt, verder lint met kraaltjes en papieren roosjes. Het afdrukje is natuurlijk zoals het challenges blog vraagt een magnolia.



This is my entry for the "Just Magnolia" challenge, you can find the link in my sidebar.
The challenge this week is to use buttons on your card. I used flower buttons , ribbon and paper flowers.


Peggy

8 opmerkingen:

  1. hij is prachtig mooie knopen en mooie roosjes wat voor roosjes zijn dat eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow hij is prachtig moi zo met de knoopjes en roosjes.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo

    je kaartjes zijn super super mooi

    groetjes enola

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een praqchtig kaartje!! succes met de challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card - and those fab buttons! I presume it's your daughter I have just visited - you must be so proud! Cheers Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Peggy,

    Wat een prachtige kaart!! Mooie kleuren, lieve stempel, .... en de afwerking met al de mooie details vind ik echt super!!!!!!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card, love the colours and wonderful details. Thanks for joing us at JM this week x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy