woensdag 26 augustus 2009

Vintage Summer


Ik ben een beetje aan het "googlen" geweest naar vintage plaatjes, en heel wat leuks gevonden. Met een ervan heb ik deze kaart gemaakt. Papier is van papicolor, verder geel lint met een leuke zeester die vond ik wel passen bij deze kaart.
De bloem is gemaakt van een geponste bloem, die ik heb beinkt , stoffen bloem ook voorzien van inkt (deze was orgineel blauw) omdat ik de goede kleur niet had. Het zilveren roosje in het midden komt van bij Veritas. Zoals ik al zei, ik heb veel leuke plaatjes gevonden dus er volgen nog wel enkele kaarten met een 'oude stijl', ik vind deze best wel heel leuk om te maken.



Groetjes allemaal,

Peggy

8 opmerkingen:

  1. Hoi Peggy,
    Via-via kwam ik op jou blog. Wat een prachtige kaarten! Echt schitterend. Ik kom vaker kijken!

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW! WOW!!!! Dit is écht ongelooflijk mooi....zo creatief!! Echt super Peggy!!!

    Groetjes,
    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem super die zeester past er echt perfect bij Een super mooie kaart geworden !!
    groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow this is beautiful Peggy, I hope you are having a lovely week
    Take care Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Peggy,kwam al eens eerder kijken,je maakt hele mooie kaartjes!Met die foto's van vroeger kan je toch wel alle kanten op hé!?Modern of iet wat ouderwets,alles past!Ik kom zeker terug,maar maak me eerst maar vlug volger! ;-)
    Grtjs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje peggy, ik hou ook wel van dat vintage!

    ik heb een kadootje voor je op mijn blog!
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is super en heel mooi afgewerkt vooral je zeester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart en wat een supermooie bloem. En die kleuren combinatie zucht wat mooi!!!!



    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy