vrijdag 25 september 2009

Sweet Girl


Deze kaart heb ik gemaakt met heel wat nieuwe spullen: mijn retro flower punches, Mc Gill takjes pons en mijn super leuke nieuwe stempel ...die vind ik echt heeeel leuk om mee te werken. De bloem op de kaart is gemaakt met de rertro flower punches naar een idee/tutorial dat ik op het blog van Rachel zag.




I made this card with a lot of my new stuff : retro flower punches, Mc Gill punch , and my fabulous new stamp. The flower is handmade with the punches.
I saw the idea/ tuorial on Rachels's blog.


Have a nice weekend,
Een fijn weekend,

Peggy

11 opmerkingen:

  1. hallo peggy
    wat een gave kaart heb je gemaakt
    ook leuke kleuren
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Peggy Gaaf kaartje en geweldig die bloemetjes SUPER Hoor!!
    Een fijn weekend.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk die bloemen zo. heb ze ook maar nooit zo verwerkt leuk

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Peggy,

    Die bloem is echt prachtig.... past perfect bij 'n prachtige kaart natuurlijk!!
    Je kleurencombinatie is weer super, en al de details zijn zo leuk en perfect! Een topkaart dus! :)

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo dat is leuk heb ook deze ponsen ook eens kijken je kaartje is weer Super !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Peggy weer een mooike!
    Hele mooie combinatie!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is gaaf zeg hoe je die bloem hebt gemaakt! super! Je hele kaart is overigens prachtig, helemaal in mijn kleuren!!

    fijn weekend
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps Peggy,hopelijk stond ik dan niet op je tenen...was alle(zilverkleurige)plaksteentjes aan het uitzoeken en achter mij stonden er al twee aan het drummen!!!Ik kon ze maar net vasthouden of ze trokken ze uit mijn handen! :-)
    Hi-hi heb me goed breedgemaakt en alle zilverkleurige eruit gehaald... LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig mooi kaartje is dat geworden zeg
    en die bloemen tja daar heb ik geen worden voor zo mooi

    groetjes jaicnta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy