donderdag 27 mei 2010

Happy Birthday


Made this card yesterday, stamp is from Sugar Nellie, papers are from DCWV
( looooove them you can see all the sparkels on the second picture !!!)
Flowers are from Wild Orchid Crafts, and I used my spelbinders labels 10.




Ik heb dit kaartje gisteren gemaakt met een stempel van Sugar Nellie, papier is van DCWV ( dat vind ik zooooooooon mooi papier op de 2de foto kunnen je al die mooie glitters die op het papier zitten goed zien) de bloemetjes heb ik gekocht bij Wild Orchid Crafts en verder nog mijn spelbinders labels 10 gebruikt !!

Have a great day,
Een leuke dag allemaal,

Peggy xxx

6 opmerkingen:

  1. hoi Peggy,
    wat een leuk kaartje
    en wat een prachtig papier, ook ik ben een DCWVfan hoor
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow ik vind deze prachtig Peggy en idd het papier is super ook de nestabilitie vind ik top een prachtige kaart meis !!

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een super lief kaartje en een mooie stempel toppie
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy