donderdag 19 augustus 2010

Vintage male card


So here's my vintage male card, images are from the internet,papers are from DCWV,used a lot of eyelets and brads.
Inside the card is a tag with "happy birthday".


Dit is dan mijn vintage mannenkaart, heb er wel ff over moeten nadenken. Ik wou toch geen bloemetjes en kant gaan gebruiken.
De plaatjes komen van het internet, papier is van DCWV, verder heel wat eyelets en brads gebruikt. Het buitenste labeltje hangt de wiebelen aan het scrapfloss. In de kaart zit nog een tag met "gelukkige verjaardag" op.


Groetjes,
Peggy

7 opmerkingen:

  1. ik vind hem weer schitterend en leuk met dat labeltje ga toch ook eens een keer me best moete doen en me er aan wagen he
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. what a great image! Love the soft colours and the distressed edges! Hugs juls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart heb je gemaakt , echt schitterend
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is weer heel mooi geworden
    leuke kaarten

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi je mannen kaart zie er top uit kunst is ook weg laten en zeker geen bloemen bij mannen zelf ben met opdracht uit belgie bezig allemaal vintage kaarten we zijn der weer zoet mee haha doeiiiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy