maandag 13 september 2010

Happy 2011 !!!


Eindelijk weer een kaartje van mij ... niet dat ik stilgezeten heb. Ik ben al heel druk bezig met het maken van de kerstkaarten.
Ik laat jullie af en toe een van mijn kerstkaarten zien ,want ik ga ze niet allemaal plaatsen, dat wordt dan echt wel wat te veel van het goeie:)
Wat mijn kaart zelf betreft, het afdrukje is van Sugar Nellie, papier is van Canson, nestabillities gebruikt, sneeuwvlokjes pons, de bloemen heb ik met de copis de juiste kleur gegeven tenslotte nog wat knoopjes,brads,spacers.

Heel veel groetjes,
Peggy xxx

3 opmerkingen:

  1. Lovely card Peggy - but you put me to shame....just how organized are you! Cheers Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart is dit. Lekker hoor dat je al met de kerstkaarten bezig bent.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy