vrijdag 29 oktober 2010

Best Wishes


Hoi allemaal,
Weer een kaartje voor de feestdagen met een Magnolia stempel, ook het papier is van Magnolia en van Papermania. Ik heb heel wat MS ponsen gebuikt voor de border achter het afdrukje en het sentiment, hievoor heb ik ook een nestabilitie gebruikt.
Verder nog wat bloemetjes van Wild Orchid Crafts en AVA, de rolletjes zijn gemaakt van een oud boek !!



Hopelijk vinden jullie hem leuk, ik had alvast veel plezier om hem te maken.
Ik wens jullie verder een heel fijn weekend toe ...met dit keer een uurtje extra (yes !!!) en 3 keer Yes: een hele fijne herfstvakentie !!!!

Challenge: Simon Says Stamp Challenge: Punch Em'

Groetjes,
Peggy xxx

4 opmerkingen:

  1. Peggy,

    Wow! Wow! Deze kaart is FANTASTISCH mooi!!!!!! Alles past zo perfect bij elkaar!! Super!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O dit is een schitterende kaart Peggy mooie donkere warme kleuren !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is gorgeous! beautiful colour scheme! thanks for joining us at Simon Says Stamp, hugs, Jane xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy