donderdag 16 december 2010

Toverkaart 2


Dit is mijn 2de poging tot het maken van een toverkaart , en ik vind deze veel beter gelukt, en heb hem dan ook mooier afgewerkt.
De 2de foto is niet echt heel mooi gelukt, de boel staat er wat scheef op, maar het was al een heel gedoe om een mooie foto te maken.... het weer was nogal donker vandaag en als het licht dan goed zat, stond ik zelf te 'blinken' in het micca ... dus na veel toestanden is dit het beste van't slechtste geworden :)




Voor de tutorial kunnen jullie terecht op het blog van Martina
Heel erg bedankt voor jullie leuke reacties en ik hoor weer heel graag wat jullie van deze vinden.
Verder wens ik jullie nog een fijne avond, hier is het intussen flink aan het sneeuwen. Ik ging normaal nog de deur uit, maar denk dat ik maar veilig thuis blijf !!!

Heel veel groetjes,
Peggy

5 opmerkingen:

  1. hey mama !

    zoo mooi !!
    een echte toverkaart !!
    ik vind hem super !!


    xx ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze kaart ziet er echt supermooi uit!!!

    Geniet van het weekend!

    Saskia & co.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. these cards really are magical!!!!! loving your creation! Hugs Juls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, wat ben jij een bezige bij !! weer goed gelukt, prachtige kleuren en supermooi ingekleurd ! geslaagde missie dus.
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy