vrijdag 8 juli 2011

Kerst in juli :))


Tja een kerstkaart, ik tracht daar altijd tijdens de vakantie aan te beginnen om ze zonder stress allemaal af te krijgen en hier is dus de eerste van vele (jullie zijn bij deze gewaarschuwd. Ik ben er niet 100% tevreden van, ik vrees dat ik nog niet in de juiste sfeer zit :))
Het afdrukje is van Whiff Of Joy,papier van Canson en Papermania(Silent Night),lint van bij Veritas en de kraaltjes komen uit mijn voorraad en weet echt niet meer waar ik ze kocht.

Geniet van het weekend en voor diegene die op vakantie vertrekken een fijne vakantie ...ook voor de thuisblijvers ... kortom GENIET !!!!!!


Peggy xxx

7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem geweldig leuk, grappig zo in het rond,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet niet wat er aan verkeerd zou kunnen zijn....leuk ideetje met dat lint!!! Knap gekleurd!!!!
    Heel veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je DT-schap!!!! Had me ook aangemeld maar spijtig niet verkozen....geniet ervan!!! Ik blijf van je creaties genieten! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem leuk hoor Peggy. Je mag best 100% tevreden zijn :-).

    Groetjes, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. this is fabulous!! Love the ribbon detail! Hugs Juls

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy