zondag 28 augustus 2011

Bloemen / Bo bunny ...Et cetera ...

De bloemen hierboven heb ik gemaakt om te gebruiken voor een nieuw mini album dat ik ga maken.
Op de foto hieronder zie je het papier en materiaal dat ik ervoor heb gekocht, het is allemaal van
Bo Bunny "Et cetera". De kleine bloemen waren witte bloemen van Prima en deze heb ik bewerkt met cosmic shimmer watercolours. Hierdoor krijgen ze deze mooie glans, en zijn ze ook veel steviger.
De grote bloem is gemaakt van wit kant, in het midden zitten 2 geponste bloemen van een grote retro flower pons en een bloem van Magnolia. Deze laatste was orgineel beige/geel, ik heb alles bewerkt met glimmermist om zo mooi bij het papier te passen.


Heel veel groetjes,
Peggy

3 opmerkingen:

  1. dat ziet er nu al zo mooi uit dat word vast een heel mooi mini album Succes meis we zien hem wel verschijnen als ie af is !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er allemaal weer super uit ben benieuwd naar je creatie
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy