woensdag 7 december 2011

Silver Fairy


 
Dit is mijn DT kaartje dat gisteren op het Copic Marker Europe blog verscheen.
De afbeelding is een digi van Silvia Zet "Silver Fairy" Wee stamps.
Het is echt een super leuke afbeelding om in te kleuren.
Het papier dat is heb gebruikt is van een oudere collectie van Basic Grey.
De bloemen zijn van Prima en Wild Orchid Crafts, allen gekleurd met Copics.
Today I have a fairy card for you, the image is from Wee Stamps,
De swirl is een die van Marianne Design, de hoeken zijn nestabilities.
 

Gebruikte Copic Markers:

Bedankt voor jullie bezoekje .... het was weer even geleden dat ik een nieuw kaartje op mijn blog plaatste. Maar ik ben druk bezig geweest met projecten die nog niet op mijn blog mogen, en het schilderen en behangen van de kamer van mijn zoon.
Het weer is hier intussen echt knutselweer geworden,
Dus nu nog wat knutseltijd maken en het kan niet meer stuk !!


                                                                    Peggy xxx

7 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje zeg, leuke kleuren,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw Peggy, wat is die weer prachtig zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. i am loving all your fabulous creations with this gorgeous image!!! Love this beautiful soft colours and I LOVE the sparkle too!! Hugs Juls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This card is truly beautiful & magical, wonderful colouring too! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi!!!!!!!!!!!!!!
    meer kan ik niet zeggen hoor oh wat is die mooi
    en dat stempeltje top

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heb je dat weer prachtig gemaakt ! hele mooie kleuren, knap ingekleurd ! toppertje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat een prachtige kaart. Mooie kleuren en een super lief stempletje. Heel mooi gemaakt

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy