vrijdag 11 mei 2012

Journaling Book Page 4: No Black Lines

Weer een pagina in mijn boek gevuld.
Dit keer geprobeerd om te kleuren zonder zwarte lijnen,Tilda is
gestempeld met Memento "London Fog".
En dat is toch weer helemaal anders zowel op gebied van inkleuren als
het resultaat.
Het "Memory" labeltje heb ik ooit eens in de action gekocht, het papier
is van MME, bloemen zijn geponst, kleine roosje van Wild Orchid Crafts.
En verder nog kant heel wat wit spul aangebracht (Opaque white van Copic)
En dat is het zowat denk ik.
Hieronder enkele detail foto's :




Ik lees weer heel graag jullie reacties,
dat is altijd zo fijn om te lezen !!!
Verder wens ik jullie alvast een fijne weekend,

tot binnenkort,

Peggy xxx

5 opmerkingen:

  1. Wow Peggy, wat is dit weer mooi gedaan!!! Het lijkt niet makkelijk om ze met zo'n lichte stempel-inkt-kleur in te kleuren. Ik stempel (dankzij Lins) nu bijna altijd met bruin (rich cocoa). Dat is ook al zo'n verschil, veel zachter. Welke kleurnummers gebruik jij voor de huid? En welke zijn die van haar broekje? Het boekje zal prachtig zijn als het af is!
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, zo krijg je langzaam je boek vol,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In een woord: SCHTTEREND, Peggy!!! Echt helemaal beeldschoon. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wow geweldig mooi !! mooie details !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy