vrijdag 6 juli 2012

Vakantie !!!!

Hoi Allemaal,

Ik om jullie nog even een hele fijne vakantie wensen ...ook voor diegenen die
(nog)geen vakantie hebben.
Mijn blogje neemt een vakantie stop ....een beetje gedwongen : mijn laptop is stuk :(
en een beetje veel niet gedwongen : ik neem even tijd om met mijn gezin leuke dingen te doen.
We trekken er niet echt volledig tussenuit, dus ik kom nog wel piepen
(lang leve de Ipad)
Wanneer hier weer wat nieuws verschijnt weet ik niet precies,
laptop is zodanig ziek dat hij naar de HPhemel is, dus even
uitkijken welk type we gaan aankopen.

Tot binnenkort,

Peggy xxx

5 opmerkingen:

  1. Hoi Peggy,
    Ik wens je een hele fijne zomer. Geniet er lekker van met je gezin.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik leef met je mee: twee weken geleden heeft mijn pc ook de pijp aan Maarten gegeven.

    Geniet van je vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja en zonder laptopje kunnen we toch niet meer he maar geniet van je gezin en een hele fijne vakantie
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy