zondag 16 september 2012

In hopes that St. Nicholas ...

In hopes that St.Nicholas soon would be there !!
Nu laat het nog maar heel effkes duren,
maar met de kerstkaarten kan ik nu eenmaal niet wachten 
tot december ;-)

Dit keer weer een hele eenvoudige,
kwestie van toch iets of wat voorraad te krijgen.
Het papier is dacht ik van Bo Bunny en het afdrukje
nogmaals Tilda.
Dit keer wel haar pomponeke weggeknipt en voorzien
van een nieuw 3d exemplaar met glitterfrutsels in.

Bedankt weer voor het langskomen,
en ik lees heel erg graag jullie reacties,

Peggy xxx

8 opmerkingen:

  1. Een simpele kaart kan ook heel mooi zijn en ik vindt hem zoals altijd weer heel mooi je combinatie van papier vindt ik weer super ik heb daar nogal eens problemen mee omdat ik dan bang dat het niet samen past of dat het te druk wordt
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. brrrrr, nu al december, neen hoor, voormij mag het nog wel even uitblijven, die kou en drukte. nog even gewoon worden aan het schoolritme. het zal er wel snel zijn, dus gelijk heb je om nu al te starten met kerstkaartjes ! heel erg geslaagd !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje, Peggy!! En je vorige kaart is ook al zo mooi. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lots of lovely creations Peggy - I have missed popping by! Must be a better blogger. Cheers Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, this is a stunning card. I just love the colours and the papers and the way you used the die cut paper with the image. Wow!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy