donderdag 28 februari 2013

Baby Card/Tag

Vandaag heb ik nog een babykaart voor jullie,
weer het Magnolia babytje gebruikt,ingekleurd met Copics
en net als vorige keer bewerkt met Glossy accents en glitter.
Heel wat mallen gebruikt: postzegel van Cuttlebug,blaadjes en 
vlinders van Magnolia, Stans achter de Magnolia is van Noor.
Verder nog kant, strikjes gemaakt en weer kwistig met de Perlenpen.

I have an other baby card for you,
I used the same image from Magnolia, colored with Copics
and just the same like last time I added some glitter and
glossy accents.
I used a lot of dies,post stamp from Cuttlebug, leaves and
butterflies from Magnolia, the die behind the Magnolia image
is from Noor. Then I used lace,trims and again
I made a lot of dots with the Perlenpen.



Vandaag is mijn verjaardag, en ik had een lekkerlui dagje,
helemaal gevuld met me-time.
Morgen is gans het gezin vrij van werk/school en dan vier ik 
mijn dag !!!
Dus vandaar wens ik jullie alvast,
een fijn weekend.


Peggy xxx


2 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd Peggy!! Een hele fijne dag morgen met je gezin!! Je kaart is weer heeeeeeel mooi. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schitterende kaart weer mooie combinatie van het oranje met blauw en natuurlijk een hel fijne verjaardag he en geniet morgen van jouw dag met heel je gezin en je kaartje is op komst hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy