maandag 8 april 2013

Time ....

Deze is bijna uit de oude doos .... ik maakte deze rond
de kerstperiode maar vergat hem hier te plaatsen.
Het hangertje voor de klok kocht ik bij Doe@ding,
de basis bestaat uit stevig karton, dit werd geschilderd
en beplakt met papier van Canson en Bo Bunny.
De klok is van Tim Holtz,verder bloemen en kant gebruikt.
De wijzers en het klokmechanisme kocht ik bij "The Craftbarn".
Het afdrukje is van Magnolia en werd ingekleurd met Copics.

I almost forgot to show this clock, I made this around Christmas.
I bought the little hanger at "Doe@Ding",
the basis is made from cardboard,painted and glued some papers from
Canson and Bo Bunny on it.
The clock is from Tim Holtz, also used some flowers and lace.
I bought the clockwork at "The Craftbarn".
The image is from Magnolia and colored with Copics.


Ben benieuwd wat jullie van mijn klokje vinden.

Would love to read your comments.


Peggy xxx

5 opmerkingen:

  1. Waaw Peggy wat is deze prachtig zeg !
    Echt heel knap gedaan, leuk ideetje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige klok zou zo in mijn kamer passen hoor lol
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je klok helemaal geweldig Peggy!! Prachtige details ook. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love it!!! Love how u have Tilda hanging from the clock!! Hugs Juls xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy