vrijdag 20 september 2013

Peace ... Heartfeld Creations

A Christmas card today on my blog,
And I made it with the stunning papers from
Heartfeld Creations.
This collection is great for card makers, and
if you're a scrapbooker ...just use the backside of the
papers, they are also stunning.
I used one of the premade cards, but I cut it in two
parts, so the card opens in the middle.
I also used a corner die from Spellbinders,
and on the inside of the card I used a sentiment
that is also included in the collection.

Een kerst kaart vandaag op mijn blog,
En deze is gemaakt met de kerst collectie van
Heartfeld Creations.
Deze collectie is super voor kaarten makers,
en doe je liever aan scrapbooken dan kan je
makkelijk de achterkant van dez papieren gebruiken.
Ik heb een van de voor gedrukte kaarten gebruikt,
maar deze doorgesneden zodat mijn kaart
in het midden opent.
Verder ook nog een hoek mal van Spellbinders gebruikt.
En binnenin de kaart heb ik een tekst kadertje gekleefd
dat ook bij de collectie hoort.


Groetjes,

Big hugs,


Peggy xxx

4 opmerkingen:

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy