vrijdag 21 januari 2011

Doosje met chocolade


Ik heb nog een keertje een doosje gemaakt met Merci chocolade erin.
Nog even en ik kan me beter aandelen van Merci aanschaffen, die worden hier bijna in massa gekocht:))
Ik heb deze keer een ander formaat genomen,2 rijen van 5,en hiervan 2 op elkaar.Aan de hand hievan mijn afmetingen voor het doosje bepaald.
Het papier is van Canson en Basic Grey, afdrukje Magnolia, sentiment is van Whimsy Stamps daar onder een soort rozetje gemaakt met kant. De bloemetjes zijn deels Prima en deels 'ikke nimmer weet' hier op glitter en glossy acccents aanggebracht.





Dan moet ik jullie enkel nog een fijn weekend wensen !!!!

Peggy xx

Niet vergeten : My Candy

4 opmerkingen:

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy