dinsdag 17 mei 2011

Mini-album


Hier is hij dan, helemaal klaar, mijn nieuwe mini album.
Op bovenstaande foto nogmaals de voorpagina en hieronder pagina 4en5( pagina 2en3 zie je in mijn vorige post).


De foto hieronder toont pagina 6en7 met tussen in nog een extra tabblaadje in mica waarop een vlinder gestempeld is.


En dan de laatste 2 pagina's, uitgezonderd de eerst en laats pagina, herbergen al de andere pagina's ook nog 1 of meerdere labels met genoeg ruimte voor foto's en tekst.



Wil je graag alle details en labels van mijn album bekijken dan kan je het onderstaande filmpje bekijken.
Het beeld is niet van top kwaliteit en ook weer zonder geluid ... mijn eenvoudige camera laat laat me op dat gebied wat in de steek.




Heel veel groetjes bedankt voor jullie bezoekje en graag lees ik jullie reacties wat jullie ervan vonden. Alle comentaar is welkom !!!

Grtjs Peggy

9 opmerkingen:

  1. Wat prachtig Peggy !
    Het is een heel mooi boekje geworden hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dat prachtig geworden!
    Daar mag je wel heeeeel erg trots op zijn;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt schitterend peggy! Een heel projekt maar ozo mooi, complimenten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wwwwwoooooooooaaaaaauuuuuuuuuuuw Dit is geweldig mooi geworden, leuk met al de details, zo kan je er uren in blijven kijken! ;))
    Fijne dag nog, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je album heb ik gisteren al even bekeken en ik kan maar een ding zeggen hij is suppppeeeerrrr
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOhh! I just love your mini album, it is gorgeous! The detail is superb:)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy