donderdag 29 september 2011

Tilda met .... een vlinder

Dit kaartje is mijn DT kaartje dat gisteren op het Copic Marker Europe blog verscheen.Het papier dat ik het gebruikt is van Bo Bunny "Et Cetera", verder heel wat stansjes gebruikt van Marianne Design,Spelbinders,en een Ms pons, het afdrukje is van Magnolia, de bloemetjes komen van bij Wlid Orchid Crafts vandaan en de vlinder is gestempeld op een Clear sheet en ingekleurd met Copics en uitgknipt.


De gebruikte Copic Markers:


Tot volgende keer, bedankt voor het langskomen, en ik lees heel graag jullie reacties :))
Geniet van het mooie weer waar we momenteel mee worden in de watten gelegd en heel veel knutselplezier !!!

Grtjs Peggy


Nog even als aanvulling, de vlinder is gestempeld met Stazon, als je wil stempelen op micca of shrink plasic moet je Stazon gebruiken, Memento inkt droogt namelijk niet. Als ik zoals bij de vlinder mijn afdruk op micca ook wil inkleuren doe ik dat aan de andere kant, de achterkant zeg maar, zo heb je zeker geen risico op uitvegen.Het is ook heel mooi als je Cosmic Shimmer watercolours gebruikt bij het stempelen op micca, deze vragen wel ff een droogtijd maar dat kan je natuurlijk vermijden door de heat gun te gebruiken.

5 opmerkingen:

  1. this is gorgeous! I love the added butterfly! Hugs Juls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Peggy, die vlinder is super gedaan...met welke inkt heb je die dan gestempeld? Ook met memento? Echt heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peggy,
    heel mooi kaartje en inderdaad prachtig die vlinder !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw peggy hele mooie kaart weer en een heel leuk idee met de vlinder
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy