zondag 2 oktober 2011

Babykaartje

Een babykaartje op het programma deze keer,in niet zo traditionele babykleuren, en in een kleur die ik eigenlijk weinig gebruik en waar ik ook weinig Copic Markers van heb, dus heel wat toeren uitgehaald om toch schaduw/lichtinval in de kleding te krijgen, met slechts 1 marker voor het rompertje en eentje om het kantje te kleuren.Ik heb weer een heel stel stansjes van Marianne Design gebruikt, prima bloemen die ik geverfd heb met Cosmic Shimmer watercolours, bloemen van Wild Orchid Crafts, nog wat kant uit de voorraad en card candy.


Een hele fijne dag allemaal,
Peggy xxx

9 opmerkingen:

  1. hij is helemaal toppie ! mooi gedaan ! als ik een bepaalde kleur niet / weinig heb, meng ik de puntjes van de copics, zo heb je weer een andere kleur. maar het is goed hoe jij het gedaan hebt hoor !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou het is je dan perfect gelukt want ik vind hem prachtig hoor ook qua kleuren
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat ontzettend sjiek in deze kleuren heel mooi kaartje Peggy !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. this is gorgeous!!! Love the sepia colour tones!! Hugs Juls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig Peggy !
    Heel mooi ingekleurd ook !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Peggy! Heel mooie kleuren,het moeten niet altijd traditionele kleurtjes zijn.
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi
    een heel lief babykaartje is dat geworden zeg

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How cute is that Peggy and I love the vintage colour palette! Cheers Claire x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy