woensdag 12 oktober 2011

Nieuws !!!!! Copics en zijn alcohol vriendjes !!!

Hoi allemaal ik heb heel leuk nieuws voor jullie !!!
Iedereen wordt toch al eens graag uitgedaagd ... je leert wat bij, maakt iets moois, je doet weer wat inspiratie op en als super extra ... je kan nog wat winnen ook !!!!
Waar heb ik het over ???????????????
Vanaf nu kan je op het Copic Marker Europe blog een challenge vinden. Elke maand wordt je uitgedaagd om deel te nemen aan onze challenge, de opdracht zal telkens verband houden met een van onze tutorials die je elke maandag en vrijdag op ons blog vindt.
Deze keer is de opdracht : donkere huidskleur, en heb je dit nog nooit gedaan, dan kan je eerst naar het filmpje kijken dat mijn DT maatje Penni gemaakt heeft.
Bovenaan ons blog vind je verschillende menu's en als je op 'challenge' klikt kan je alles nog eens nalezen. En zoals ik al vertelde er valt ook nog wat leuks te winnen ....je kan maar liefst 3 sketch markers naar keuze winnen !!!!!! Dus meedoen zou ik zeggen, je hebt zowiezo niks te verliezen !!


Tenslotte wil ik jullie ook nog vertellen dat jullie vast al wel gehoord hebben van de nieuwe Flexmarkers. Op een aantal blogs wordt er verkondigd dat ze liefst 78% meer inkt zouden bevatten dan de Copic Markers !!!Je zou er 4 keer zo lang mee kunnen kleuren, nu dat is moeilijk te geloven, toch?
Nu daar wou men bij Copic natuurlijk het fijne van weten en Diny heeft de stiften laten testen, want inderdaad in de flexmarker zit een dikkere tampon met inkt, maar bevat hij ook meer inkt ?
Voor de test werden de stiften in een machine gestopt en liet men ze over papier lopen en
achteraf als de markers leeg waren werden deze lijnen gemeten. Welk resultaat gaf dit ?

Flexmarker 650 meter inkt
Copic Ciao 790 meter inkt
Copic Sketch 830 meter inkt
Copic (Original) 1320 meter inkt.

Als je dan nog bijneemt dat de Copic Marker een stift van uitstekende kwaliteit is, dan weet je dat je met je Copics nog steeds de beste stift op de markt in je bezit hebt.

Lydiaheeft de verschillende alcohol markers getest,ga eens kijken naar haar filmpje !!

Dan rest mij nu nog enkel jullie een fijne dag te wensen,
En ik kijk al uit naar al jullie "donkere" gezichtjes :))

Peggy xxx

2 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk...misschien waag ik mijn kans wel eens!
    Grtjs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat leuk Peggy en wat goed dat jullie dat getest hebben !
    IK doe misschien wel mee voor de donkere gezichtjes, copicmarkers winnen is helemaal super natuurlijk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy