maandag 10 oktober 2011

Jingle Bells

Een kerstkkaartje heb ik voor jullie vandaag, en ik merk dat het sinds de laatste post weer een week verder is. Nochtans geen drukke week achter de rug, best veel geknutseld, voor een bestelling en ook heel wat leuke niet knutseldingen gedaan :))
Wat mijn kaartje betreft, de vrolijke kerstman is van Magnolia, papier is van Bo Bunnny (heeeeel erg mooi papier),ik heb op de muts van de kerstman nepsneeuw aangebracht en al het bont van zijn kleding heb ik bewerkt met clear embossing. Wat moeilijk op de foto te krijgen was maar op de laatste foto zie je een beetje het effect.Verder nog een stans van Marianne Design gebruikt, lint en de kerstrozen zijn gemaakt met blaadjes ponsen.



Heel veel groetjes,
Peggy xxx

6 opmerkingen:

  1. Heel knap gedaan, vind deze Kerstman ook super!
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kerstman en super gekleurd meis !!! idd het papier is ook heel mooi !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg tof kaartje Peggy en inderdaad prachtig papier !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart is dit, mooi papier,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Peggy! En al heerlijk bezig aan je kerstkaarten, super. Ik ben hier nog druk bezig om de verjaardagen van oktober te voorzien van kaartjes. Altijd druk zo op het eind van het jaar.
    Ik kom de 30ste naar de certificeringsdag. ben jij er ook? Zou leuk zijn je eens te ontmoeten!

    Groetjes, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy