maandag 31 oktober 2011

Copic Certified Designer

Gisteren heb ik een Copic Certified Designer training gevolgd. De cursus werd gegeven door Diny en ze werd bijgestaan door haar vriendin Annie. En het is echt een topdag geweest.
Als je ooit in de gelegenheid komt zo een cursus te volgen moet je dat zeker doen, het is geen goedkope cursus maar je gaat naar huis met een schat aan informatie. En vooral je hebt een overvolle dag achter de rug , helemaal gevuld met kleuren en kleuren. Diny en ook haar vriendin zijn echt 2 hele leuke en lieve dames er is ook heel wat gelachen natuurlijk.
De cursus vond plaats in de curcusruimte van Cart'n Scrapart waar Hilde ons super gastvrij heeft ontvangen en ons een ganse dag in de watten heeft gelegd.
Als je niet ver uit de buurt van Lier (Emblem) woont is een bezoekje aan haar winkel zeker de moeite waard.

Dan wil ik jullie ook nog even op de hoogte brengen dat je vandaag weer een tutorial van mij vind op het Copic Marker Europe blog ga eens kijken en ik vind het super als je daar even een reactie achterlaat!!

Dan rest me enkel jullie nog een hele fijne dag te wensen, geniet van het mooie weer. Ik ga strakjes op de koffieklets en daarna natuurlijk nog heerlijk kleuren met mijn Copics !!!!!

Groetjes,
Peggy xxx

4 opmerkingen:

  1. Proficiat....ik vind het spijtig dat het zoveel kost terwijl toch iedereen buiten gaat met dit stukje papier ook diegene die niet zo mooi kleuren.
    Ben ook al een paar keer bij Hilde in de winkel geweest....super winkeltje en lieve gezellige vrouw.
    Ook nog een proficiat voor de tutorial....zo krijgen wij ook een schat aan informatie! ;)
    Liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Peggy

    wat was het leuk he zondag ik vond het heel leerzaam en vooral heel gezellig
    ik ga je volgen vind je dat goed

    liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was echt een geweldige dag hè. Superleuk om je te ontmoeten, op naar de tweede copicdag!
    Je bruine label vind ik erg lief geworden. Mooi, zo allemaal in één kleur!

    XX Jolita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy