donderdag 10 november 2011

Houten box pimpen

Een tijd terug heb ik voor een vriendin een mini album gemaakt,dat ik door omstandigheden nog niet heb kunnen afgeven ... maar dit weekend krijgt ze hem !!! Ik heb om het album netjes te kunnen bewaren nog een box voorzien.
Ik heb bovenstaande box gekocht van Kars en deze is al beste "cute" maar toch maar wat kaal :))


Vandaar alles beplakt met papier dat bij het album past.
En verder natuurlijk de nodig frutsels aangebracht.


Het was weer eens wat anders om te doen, en ik vond het ook heel leuk om te doen/maken.
Ik lees heel graag wat jullie ervan vinden.

Fijne dag allemaal,
Peggy xxx

9 opmerkingen:

  1. Waaw Peggy !
    Dat is zooo prachtig zeg !
    Wat ik kan zien van het boekje is ook super !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Peggy! En zo wordt je geschenk een écht ccadeautje.
    Mooi papier ook.

    Groetjes,
    Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooi en persoonlijk cadeau! Erg Leuk!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi doosje...
    Schitterend!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig box is dit. Ik zou willen dat ik zo'n kado kreeg. Super leuk , ook dat kerstkaartje hieronder.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig! Wat ziet dit er leuk uit. Het is toch super wanneer je een leuk album krijgt in zo'n mooie doos.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy