vrijdag 18 november 2011

Wishing you a season filled with ...

Vandaag geen Tilda .... maar Edwin op mijn kaartje.
Het papier is wederom van Bo Bunny (vind ik super mooi dus ga je nog zien verschijnen)
Afdrukje is dus van Magnolia als ook de boom die een laagje nep sneeuw kreeg.
Rond de kant van de kaart sneeuwvlokken geponst.
Alles ingekleurd met Copic Markers.

Vandaag staat er op het Copic Marker Europe blog een nieuwe tutorial van mij,
waarbij ik laat zien wat je nog allemaal buiten je afdrukjes kan inkleuren met Copic Markers.
Ik zou het super vinden als jullie eens een kijkje gingen nemen en een reactie voor me achterlaat.
                                              Tenslotte wens ik jullie nog een heel fijn weekend toe,
Groetjes,
Peggy xxx

3 opmerkingen:

  1. Perfect ingkleurd afdrukje. En ja het papier van Bo BUnny is weer geweldig ik kan er ook geen genoeg van krijgen
    Groetjs,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. too cute! Love the touches of snow on the tree! Hugs Juls

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy