donderdag 1 maart 2012

Make It Crafty (again)

Hello, hello !!!
Hier ben ik weer met een nieuwe kaart.
Het is weer even geleden maar heb intussen toch niet stilgezeten,
maar hard gewerkt aan een mini-album !!
Wat mijn kaart betreft, afbeelding is er weer eentje van Make it Crafty,
Yep, nog eentje dat nieuw op me lag te wachten.
Zoals steeds weer ingekleurd met Copics.
Heel wat stanzen gebruikt, van Marianne Design,Magnolia en Quickutz.
Een parelslinge gemaakt met de transparante Perlen pen.


Weer leuk dat jullie langs mijn blogje kwamen,
laat je ook even een reactie achter,
dat is altijd leuk om te lezen !!!


Grtjs Peggy xxx

7 opmerkingen:

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy