donderdag 29 maart 2012

Prettige Paasdagen

Hoi allemaal,
Mijn eerste Paaskaart van dit jaar ... heb er vorig jaar geen enkele gemaakt ... 
dus we zijn al super flink geweest.
Maar ik heb pas met een blogmaatje afdrukjes geruild, waaronder deze super super
lieve Tilda met haar Paas konijn :))
Het papier is een rest van een blok van ik denk Papermania maar ben er niet zeker van.
Tilda is uitgestanst met mijn nieuwe spellbinder mal, verder nog een lintje en card candy.
En ook nog een keertje geborduurd.
Het weer was de voorbije dagen zo zalig dat ik buiten heb zitten borduren.
Tilda is weer ingekleurd met Copic Markers.

Bedankt weer dat jullie de moeite namen om mijn blog te bezoeken.
Heel veel groetjes,
Peggy xxx


6 opmerkingen:

  1. Tis inderdaad een schatje, Tilda met paaskonijn. Prachtig ingekleurd ook. Geweldig mooi kaartje met borduursel. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful!! Love the fresh spring colours!!! Hugs Juls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmmm dat borduren is niets voor mij, maar die Tilda ja dat is een schatje hé! Je hebt ze weer mooi gekleurd! Heel veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk je kaart en een heerlijk frisse lente kleurtje dat geel. Ik maak ook bijna nooit paaskaarten heb er dit jaar 2 gemaakt en dat vidn ik ook wel weer meer dan genoeg

    Liefs Debby ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk: zoveel technieken gecombineerd! Heel erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy