woensdag 11 april 2012

Journaling Book (page 2)

Dit is mijn 2de pagina van mijn boek.
De stempel is van Make it Crafty, papier is een restje dat ik nog had ik denk dat het ooit in een ver verleden van het Kruidvat komt.De grote bloem is van Prima en is geschilderd met glossy,verder ook weer wat kant en lint en glitter steentjes.
Het afdrukje is ingekleurd met Copic Markers.



Bedankt weer voor het langskomen en hopelijk vonden jullie het de moeite waard.
Ik lees heel graag wat jullie van mijn werkje vinden.
Heel veel groetjes
en tot binnenkort !!!!

Peggy xxx

2 opmerkingen:

  1. nou deze pagina vindt ik heel erg mooi hoor en je afdrukje zo knap ingekleurd
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is prachtig en in een mooie kleur ook en je stempel afdrukje is heel mooi ingekleurd ook
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy