dinsdag 17 april 2012

Journaling Book (page3)

Het wordt misschien ewat saaikes maar ik heb weer in mijn boek gewerkt :))
Ik vind het leuk om te doen, en dat is wat telt, toch?
Een pagina met heel wat Magnolia stempels, de dansende Tilda en Edwin heb ik zelfs uit elkaar
gehaald, maar ze lijken het niet erg te vinden.
Verder ook heel wat stanzen van Marianne Design gebruikt, en heel wat glitter, glossy en pareltjes!!!



Hopelijk vonden jullie het de moeite om even bij me te komen
piepeloeren !!!

Heel veel groetjes en tot binnenkort,

Peggy xxx

5 opmerkingen:

  1. Peggy, dit gaat 'n prachtig boek worden!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er leuk uit zeg en ook zo schitterend gekleurd!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Peggy,
    Dit is weer een hele mooie pagina in je boek. Ik me goed voorstellen dat het verslafend werkt zo'n boek. Je wilt gewoon doorgaan lijkt mij. Veel plezier verder met de volgende pagina.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je dat leuk gedaan. Meerdere stempels op een creatie gebruiken. Ook zijn ze erg mooi ingekleurd. Toppie gedaan

    liefs Debby ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Peggy, net als je vorige post. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy