donderdag 16 februari 2012

Make It Crafty 2

Hoi allemaal,
Kaartje 2 met deze knappe dame.
Ik vind het super om haar in te kleuren dus jullie gaan haar nog wel zien,
maar ik heb nog 2 nieuwe stempels en daar wil ook ook mee aan de slag.
Het papier dat ik heb gebruikt is van Canson en Echo Park,
roosjes van boekenvoordeel,
deze waren allen wit,maar 3 van hen gekleurd met Copic Markers.
Eyelts en lint in het onderliggend deel aangebracht .
Het afdrukje is ingekleurd met Copic Markers.

Bedankt om langs te komen,
en ik lees heel erg graag hoe jullie mijn kaartje vinden.

Groetjes Peggy xxx



6 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer erg gaaf!! Prachtig ingekleurd en dat gekruist lint, past er super bij!! Helemaal top. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh this is just gorgeous love love the detail and the image hugs Cherylxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gekleurd, hier mag je heel erg fier op zijn!!!!!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een mooie 'peggy' kaart ! mooi ingekleurd, superzzz
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wauw wat heb je deze schitterend gekleurd !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, super afwerking en wat is dat plaatje ongelooflijk mooi ingekleurd!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy