vrijdag 10 februari 2012

Silver Fairy

Vandaag een nieuw kaartje met nogmaals de mooie 
Silver Fairy van Silvia Zet (Wee Stamps)
Ik vind haar zo tof om in te kleuren :)
Het papier is van MME, stans van Cheery Lynn,
bloemen zijn van Prima, verder nog lint en kant gebruikt.
brads,glitter, parels en de perlen pen.
Het afdrukje is ingekleurd met Copic Markers.


Dan wens ik jullie alvast een heel fijn weekend,
En tot binnenkort,
dan heb ik voor jullie een kaartje
met een van mijn nieuwe stempels :)

Peggy xxx

7 opmerkingen:

  1. een heel mooi kaartje peggy en wat een mooie aparte kleuren heb je gebruikt. je stempel afdrukje vind ik super lief

    alvast een fijn weekend
    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is echt prachtig en je bloemen zijn erg mooi ! Een heel leuk kaartje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg geslaagd weer ! mooi ingkleurd, mooie kleurcombo !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een schitterende kaart zeg en inderdaad je stempel is super lief en heel mooi ingekleurd
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren, je hebt gelijk ik kan ook geen genoeg krijgen van al de creaties die met dit afdrukje gemaakt worden.
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW!!!! Prachtige digi, Peggy en ook schitterend ingekleurd. Ik vind je kaart helemaal top. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een parel van een kaart!!! Zo mooi, ik heb er eigenlijk geen woorden voor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy