maandag 13 februari 2012

Make it Crafty

Mijn nieuw kaartje met mijn nieuwe stempel !!
En deze is van Make it Crafty .... keischoon is ze (vind ikkes toch)
en echt top om je inkleuren van plooien te oefenen.
Ik ben wel effkes braaf gewest met het inkleuren ervan,
maar zoooo leuk om te doen, jullie gaan haar nog te zien krijgen.
Het papier dat ik heb gebruikt is van Canson en uit mijn voorraad (= nimmer weten)
Stans van Spellbinders gebruikt, bloemen van boekenvoordeel en van 
Wild Orchid Crafts,takjes pons,strikje gemaakt en randpons van MS.
De bloemen vind ik achteraf bezien wat te braaf voor 
bij dit afdrukje.

Ik ben heel benieuwd te lezen wat jullie ervan vinden,
alle feedback is welkom !!

Bedankt voor het langskomen,
hopelijk vonden jullie wat
inspiratie.

Peggy xxx

9 opmerkingen:

  1. Great card! I just bought this image, too, I love the skirt! Looks like a lot of fun for colouring!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaauw peggy ! wat mooi en al die ploooooooien ! knap gedaan !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Peggy! Je plooien zijn super. en inderdaad geweldige stempel :-)

    Groetjes, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat mooi zeg
    mooi in gekleurd ook
    leuke stempel weer zeg

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, fantastic colored, gorgeous .a great card...
    Hugs Michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW, Peggy alweer zo'n prachtige kaart en supergave stempel. Je hebt haar prachtig ingekleurd. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I think this is a wonderful card Peggy - that image is amazing & you have coloured it in perfectly! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I think this is a wonderful card Peggy - that image is amazing & you have coloured it in perfectly! x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy